Přejít na hlavní navigaci Přejít na změnu jazyku Přejít na vyhledávání

ICT Hotline/Administrátor/ka

Nabízíme příležitost pro nového kolegu/ kolegyni na pozici ICT Hotline/ Administrátor/ ka. Zajímáte se o počítače a techniku, která s nimi souvisí? Baví Vás starat se o HW a SW,

Lokalita: třída Soukenická 93, Broumov
Kontakt: Kateřina Pancnerová
E-mail: katerina.pancnerova@ztrade.cz
Telefon: 778 729 252

Nabízíme příležitost pro nového kolegu/kolegyni na pozici ICT Hotline/Administrátor/ka.

Zajímáte se o počítače a techniku, která s nimi souvisí? Baví Vás starat se o HW a SW, aby vše běželo jako po drátkách? Potřebujeme posilu, která se stane členem našeho ICT týmu. Budete hlavní osobou, na kterou se obracejí kolegové, kteří potřebují poradit nebo vyřešit nějaký problém.

 

Na této pozici Vás čeká:

  • Poskytovat rychlou a kvalitní technickou podporu uživatelům.
  • Příjem a třídění prvotních hotline dotazů od uživatelů ve spolupráci s kolegy v ICT týmu.
  • Řešení problémů s počítači, softwarem, sítěmi, tiskárnami a dalšími periferiemi či zajištění jejich vyřešení.
  • Zajištění a příprava provozu ICT techniky (instalace a aktualizace softwaru apod.).
  • Objednávky a administrativa související s HW i SW.
  • Školení uživatelů v používání HW/SW.
  • Administrace používaných systémů, včetně spolupráce s jejich dodavateli.
  • Vytvářet a udržovat dokumentaci o procesech a řešeních.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Pokročilá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel) nebo alternativy (LibreOffice apod.).
  • Zkušenosti s operačními systémy Windows a Android.
  • Základní znalosti sítí (TCP/IP, DNS, DHCP) - výhodou.
  • Organizační schopnosti a samostatnost (práce na více projektech současně).
  • Pečlivost, svědomitost, aktivní a kreativní přístup k práci.
  • Chuť pomáhat uživatelům/kolegům v řešení problémů s ICT (HW i SW).
  • Nadšení učit se nové věci a pracovat na sobě.
  • Profesionální a příjemné vystupování.
  • Komunikativnost – nebát se komunikovat s kolegy, schopnost vysvětlit srozumitelně složitější

problematiku uživatelům.

  • Anglický jazyk (schopnost číst v manuálech nebo v nápovědě k HW/SW).

Vítané dovednosti (případné oblasti k rozvoji):

  • Serverové/storage systémy – MS Windows Server, VMware, Synology.
  • Instalace, nastavování a správa síťových prvků.
  • E-shopové/prodejní platformy.
  • Systémy pro skladové procesy.
  • Zkušenost s programováním v jakémkoliv programovacím jazyce – výhodou.

Co Vám nabízíme:

  • Měsíční hrubá mzda 26 000 Kč - 38 000 Kč dle zkušeností.
  • Roční odměny.
  • Příspěvek na stravování do mzdy.
  • Příspěvek na penzijní/životní pojištění.
  • Příspěvek na dovolenou.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • 20 dní dovolené + za každý odpracovaný kalendářní rok další 1 den dovolené navíc (max. celkem 25 dní).
  • Možnost vlastní seberealizace na různorodých projektech.
  • Možnost karierního růstu dle rozvoje dovedností.
  • Firemní akce.
  • Smlouvu na dobu určitou 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti ji rádi prodloužíme.
  •  

NÁSTUP DLE DOHODY

  • Jsme česká rodinná obchodní firma Z - TRADE s.r.o. působící na trhu téměř 30 let. Zabýváme se distribucí svíček, lepidel, bytových vůní a sezónních dekorací od renomovaných světových výrobců. V našem portfoliu a výhradní distribuci jsou značky: Yankee Candle, Woodwick, Bison, UHU a další.
  • Více se o nás dozvíte na www.ztrade.cz.