8. 2. 2024 | Nabídky práce
Náplň práce:
- komunikace s nákupním oddělením
- spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti
- vedení skladového účetnictví
- komunikace s dodavateli
Požadujeme:
- min. SŠ ekonomického
- dobrá znalost účetnictví, daňových zákonů, zpracování skladové evidence
- min. 2 roky praxe ve skladovém účetnictví
- základní znalost MS Office (Word, Excel)
- výpis z rejstříku trestů
Výhodou:
- zkušenosti s účetním programem Helios / SAP
Nabízíme:
- samostatnou práci
- po zapracování STRAVENKOVÝ PAUŠÁL
- nástup možný ihned
- pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
- vhodné i pro zkrácené úvazky
Místo výkonu práce:
- Meziměstí
V případě zájmu o uvedenou pracovní pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail kariera@promareha.cz, tel. kontakt: +420 775 776 094.
Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním veškerých osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu (EU) 2016/679 a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Tyto údaje poskytujete společnosti PROMA REHA, s.r.o., se sídlem Riegrova 342, 552 03 Česká Skalice výhradně za účelem zaměstnání a účasti ve výběrovém řízení a to po dobu trvání výběrového řízení, respektive po dobu výběru uchazeče o zaměstnání na volnou pracovní pozici a poté ještě po dobu 2 měsíců po skončení výběrového řízení, respektive po ukončení výběru uchazeče o zaměstnání z důvodu oprávněných zájmů Správce, pokud z obecně závazných právních předpisů nevyplývá lhůta delší. Tento svůj souhlas můžete kdykoliv písemně odvolat.